296 keer bekeken

Geheel nieuwe start

• donderdag 25 mei 2017 @ 14:13

Fijn dit te horen Peter en ik wens je veel succes met dezeckub nieuwe stijl.

• donderdag 25 mei 2017 @ 08:25

Beste mensen

Ik ga met deze club een geheel nieuwe start maken.
    Niet meer op wat hier in het verleden is gedaan, dat ligt achter me, en laat ik voor wat het is.
    zal dar ook niet meer aan gaan beginnen.
    Toch wil ik de club weer en beetje een doel geven en dat ga ik doen in het forum met diverse mappen.
    Ik ga hier een zeer gevarieerde collectie aanleggen van relateif geode videoclip, al dan niet zelf gemaakt.
    Maar ook flashmobs komen aan bod.
    Het geheel wordt dus beoordeeld op de kwaliteit, waar mogelijk, en ingedeeld in artiest en of genre.
    Het kan dus voorkomen dat een clip 2 of meer malen in het forum terug te vinden is, en dat is dan geen vergissing.

Het kan nog even duren, gezien mijn beperkte tijd, voor ik hier mee van start ga.
    Maar dat ik er mee aan de salg ga is zeker.

Ik heb ook een paar heel simple regels opgesteld die zijn te vinden in het topic clubregels.

Dan wenst ik ieder nog een heel fijne tijd, en alvast een heel fijne vakantie als je nog op vakantie gaat.
    Ik weet ik ben vroeg, maar daar ik niet weet wanneer ik hier ga starten, beter te vroeg dan te laat,