316 keer bekeken

Downloaden

• donderdag 09 juli 2020 @ 13:23
    reactie op (#1) Stiefke

Nee helaas niet meer.
    Het is heel lang wel mogelijk geweest, maar na 3x in de problemen te zijn gekomen door verraad van een van de leden ben ik er mee gestopt.
    De rede waarom het verlinkt werd is me nooit duidelijk geweest, en is dat nogsteeds niet.
    Men is zo onsportief om zich niet te melden, maar gewoon de auteursrechten organisatie in te lichten, en het te melden bij het adres waar ik het heb geplaatst om het downloadbaar te houden, waarop ik ook daar problemen kreeg, en mijn account aldaar geheel geblokkeerd werd, in 1 geval kan ik er niet eens meer ruimte krijgen, in de andere gevallen heb ik een serieuze waarschuwing en is het bij een tweede keer ook op de zwartelijst geplaatst worden.
    Dit doen ze waarschijnlijk aan de hand van ip adres, daar ook het gebruik van een ander email adres niet werkt.
    En tegen verraad valt niet te vechten, zeker als men zo onsportief is het in het geheim te doen.
    Naast het niet makkelijk meer kunnen vinden van opslagruimte en geen gezeur willen met de auteursrechten organisaties, wil ik ook niet van clubs gegooit worden omdat ik iets doet/blijf doen wat niet mag, het zou voor de verrader niet moeilijk zijn om ook clubs in te lichten, en hun beleid is duidelijk, dat heb ik er dus niet voor over.

Dat is de rede dat ik deze club heb omgebouwd tot wat het nu is, en ik ga dit ook niet veranderen, hoe jammer het ook is en hoe graag ik het ook zou willen, de problemen die het kan gaan geven zijn het me niet waard.
    En daar ik niet weet wie de verrader is weet ik ook niet of het "veilig" is om het eventueel te gaan doen, en dat ga ik dus ook niet uitproberen.

Daarvoor moet ik te veel op het spel zetten, en dat heb ik er niet voor over.
    Ik heb het lang met plezier gedaan, maar dat plezier is door het bovenstaande wel voorgoed verpest.
    Hoe jammer ook voor de leden, maar daar kan ik niets aan doen, is allemaal te danken aan de verrader, wie dat ook mag zijn.
    Had anders graag doorgegaan.

• woensdag 08 juli 2020 @ 10:47

Hallo,

Is er hier geen, Muziek om te Downloaden?

groeten